söndag 28 augusti 2011

Summering av vecka 3

Utmaningen rullar på och denna vecka har gått alldeles för snabbt! Summering av denna vecka kan därför beskrivas med "okej, men bättre kan jag!"
  • Träning: Jepp, 3 pass har det blivit (men jag tycker att jag borde kunna klämma in 4 pass snart så helt nöjd är jag inte).
  • Mat: Lite fuskande under helgen vilket också är helt ok om jag äter bra i veckorna (men vissa saker var helt onödiga att äta så inte helt nöjd här heller).
  • Övrigt: Haft fullt upp med jobb, middagar, fester och firande så bloggen har inte haft högsta prioritet denna vecka.
Nu är det nya tag till nästa vecka som gäller! Planen är att välja 3-4 pass bland boxning, simning, zumba, löpning (läs jogging/gång), lindy hop eller ett styrkepass på gymmet.

Vilken träning skulle du välja? Eller har du någon annan favorit du kan tipsa om!?

2 kommentarer:

  1. Boxning är ju otroligt bra träning, jogging & gång också om man promenerar länge :)

    SvaraRadera
  2. Ja, har faktiskt nyligen upptäckt boxning och det känns som att det är jättebra och allsidig träning! Har, förutom boxning, även hunnit med zumba och gymmet i veckan. Kul att du tittat till mig :)

    SvaraRadera